Kes-Vir Girls Waterfall Swimsuit
- Regular price
-
£16.50 - Regular price
-
£33.00 - Sale price
-
£16.50
Couldn't load pickup availability
UK delivery: £5.10 for items sent from our warehouse, with free UK delivery from £299.99. Delivery for supplier-dispatched items is calculated at checkout. Delivery information.
Discreet Packaging
Plain outer packaging for privacy
Royal Mail Tracked 24
£5.10 UK tracked delivery
International Delivery
Worldwide delivery as standard
Features & Benefits
Kes-Vir™ Waterfall designer swimsuit is an attractive swimsuit that opens flat, so it can be gently wrapped over the body with tie fastening and hook-and-loop and slide-on hook-and-eye fastening plus tie string for second security.
- Suitable for girl's with limit limb movement but not for a wriggly child.
- Two in one swimwear – Regular swimsuit outer shell with waterproof built-in swim nappy
- Wide hook-and-loop fastening with nylon slide-on hook-and-eye with tie cord for extra security.
- Designed for bowel incontinence.
- Both waist and leg are adjustable
- Designed for Bowel incontinence only
- Chlorine resistant and UPF 50+
- Machine washable and quick drying
- Outer 79% Polyamide Micro 21% Xtra Life LYCRA® Inner PU coated 100% Polyester
Please note there is some exchange of water through the waist and leg, therefore although there some containment of urine, this is not guaranteed.
- Overseas customer can check if we have a stockist in their country at www.kesvir.co.uk
- 40% OFF - JUST A FEW LEFT NOW
| Size | Waist | Upper Leg |
| 3-4 yrs | 44-56 cm | 28-35 cm |
| 5-6 yrs | 46-60 cm | 30-39 cm |
| 7-8 yrs | 48-64 cm | 33-43 cm |
| 9-10 yrs | 50-66 cm | 37-47 cm |
| 11-12 yrs | 52-68 cm | 41-51 cm |
| 13-14 yrs | 54-70 cm | 44-54 cm |
| 15-16 yrs | 56-74 cm | 47-57 cm |
IT IS ADVISABLE TO MEASURE BEFORE MAKING PURCHASE OF ANY SWIMWEAR ON OUR WEBSITE, TO AVOID DISAPPOINTMENT. SEE OUR VIDEO 'How To Measure For Our Swimwear'




Kes-Vir Girls Waterfall Swimsuit
- Regular price
-
£16.50 - Regular price
-
£33.00 - Sale price
-
£16.50
I have never been so disappointed to find something that we thought might actually work but this I couldn't be further from the truth. The hook and eyes dont stay done up and the pant part doesn't go around a child as big as they say it should....£35 for a costume to sit in the wardrobe!!!
Hi Lisa, I.m sorry to hear this. I did respond to you immediately, if the swimsuit has not been worn we can refund or replace it but you never responded.
Poppers rubbish on this swimsuit, tried once and all popped opened you wouldn’t let me return so waste of money spent
Hi Claire,
I am sorry to hear that you have had a bad experience with us.
Thank you for the review, we have to acknowledge all reviews. I have checked my records for past year and we cannot see your name. Are you reviewing for yourself or someone else. We usually receive reviews with few months of ordering.
If anything has faulty, broken or damaged components, we are usually happy to exchange within a reasonable time frame. If we cannot offer refund, we usually offer discount on future purchase.
We are re-designing the fastening as this seems to be the major issue for some.
This is a well made and pretty swimsuit. My only concern is with the nylon hook and eye fastenings. As quickly as I managed to hook them up they came apart; there was a costume malfunction on its debut at hydrotherapy. This part of the design needs a re-think. I purchased some tape with built in poppers and stitched it over the top of the hooks and eyes and now the costume works perfectly.
Thank you Valerie for you review. Your feedback has been taken on board, and will prove to be useful for improving the design of this swimsuit. It’s interesting to see that change of popper strip (we had in our previous design) has made a difference. Thank you again.
I have never been so disappointed to find something that we thought might actually work but this I couldn't be further from the truth. The hook and eyes dont stay done up and the pant part doesn't go around a child as big as they say it should....£35 for a costume to sit in the wardrobe!!!
Hi Lisa, I.m sorry to hear this. I did respond to you immediately, if the swimsuit has not been worn we can refund or replace it but you never responded.
Poppers rubbish on this swimsuit, tried once and all popped opened you wouldn’t let me return so waste of money spent
Hi Claire,
I am sorry to hear that you have had a bad experience with us.
Thank you for the review, we have to acknowledge all reviews. I have checked my records for past year and we cannot see your name. Are you reviewing for yourself or someone else. We usually receive reviews with few months of ordering.
If anything has faulty, broken or damaged components, we are usually happy to exchange within a reasonable time frame. If we cannot offer refund, we usually offer discount on future purchase.
We are re-designing the fastening as this seems to be the major issue for some.
This is a well made and pretty swimsuit. My only concern is with the nylon hook and eye fastenings. As quickly as I managed to hook them up they came apart; there was a costume malfunction on its debut at hydrotherapy. This part of the design needs a re-think. I purchased some tape with built in poppers and stitched it over the top of the hooks and eyes and now the costume works perfectly.
Thank you Valerie for you review. Your feedback has been taken on board, and will prove to be useful for improving the design of this swimsuit. It’s interesting to see that change of popper strip (we had in our previous design) has made a difference. Thank you again.

